#professionalitzacióTarradell – Visita al Centre d’Educació Especial i Centre de Dia Guimbarda per part de l’alumnat del CFGM

Dijous, dia 15, el grup de 2n A del CFGS d’Atenció a Persones en Situació de Dependència  va visitar el Centre d’Educació Especial i el Centre de Dia Guimbarda, que atén a persones amb pluridiscapacitat i està situada al barri de Sarrià – Sant Gervasi. De la mà de la Candela -la directora del Centre de dia- i del Jordi -coordinador de l’escola- vam conèixer les característiques de les persones amb necessitats educatives especials que hi assisteixen i la seva metodologia per tal que es desenvolupin globalment, treballant per afavorir les seves capacitats de comunicació, motrius, cognitives, sensorials i emocionals.

També vam visitar les diferents estances i ens vam assabentar de l’organització dels centres, els materials adaptats, activitats que realitzen i els perfils professionals que hi treballen, entre d’altres.

Va ser molt emotiu trobar-nos una ex-alumna que havia fet el cicle mitjà i el superior al nostre institut i que després de fer les pràctiques al centre de dia, hi està treballant.  Una realitat molt dura, sovint amagada i que vam tenir el luxe de conèixer de primera mà

ç