#professionalitzacióTarradell – Visita a l’Institut Català de les Dones per part de l’alumnat del CFGS d’Integració social

L’Institut Català de les Dones, creat l’any 1989, és l’organisme encarregat d’impulsar les polítiques de dones de la Generalitat de Catalunya.

Una de les seves línies d’actuació, consisteix a matenir una sèrie d’equipaments i serveis que es troben a disposició de les dones i el públic en general. Entre ells el Centre de Documentació i biblioteca especialitzada Joaquima Alemany Roca que promou i afavoreix l’estudi i la investigació sobre les dones mitjançant la informació bibliogràfica i documental que ofereix.

L’alumnat del CFGS d’Integració Social ha pogut visitar el centre de documentació aquesta setmana.