#professionalitzacióTarradell – Implementació al módul de síntesi del CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència

Dimarts 11 d’abril el grup de TAPSD de 2on tarda van participar del projecte APADRINA implementant una activitat per les persones  usuàries del Casal Trueta en el Museu Marítim de BCN.

Les alumnes van preparar tres espais dins del museu per poder explicar com han evolucionat els vaixells al llarg de la història, van interactuar amb les persones grans escoltant les seves experiències amb diferents tipus de vaixells de quan eren joves i els van preparar una activitat relacionada amb el taller de memòria que realitza aquest grup al Casal Trueta. Van acabar amb una adaptació del joc HUNDIR LA FLOTA que va ser molt divertida. Va ser una experiència molt enriquidora.