#professionalitzacióTarradell – Creació de materials de suport a la comunicació al CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència

L’alumnat de segon del Grau Mitjà d’Atenció a la Dependència ha visitat el Casal dels Infants, una entitat del barri que treballa amb persones en situació de vulnerabilitat.

El Casal dels Infants gestiona un centre obert que acompanya a infants i adolescents a través d’activitats socioeducatives. L’alumnat ha pogut aprendre quina és la tasca de l’entitat, i marxem amb la idea de la importància del treball del vincle i la confiança per tal d’acompanyar des del respecte i la responsabilitat.

En el marc del mòdul formatiu de suport a la comunicació, l’alumnat realitzarà materials de suport a la comunicació, com ara pictogrames, per tal que des del Casal dels Infants puguin usar-los amb els infants i adolescents que tinguin alguna dificultat de comunicació.