#professionalitzacióTarradell – Acompanyament a les persones grans del centre de dia “La Verneda” per part de l’alumnat del CFGM

Divendres, dia 16, el grup de 2n del matí d’Atenció a Persones en Situació de Dependència es va desplaçar al Centre de dia per a gent gran “La Verneda”, per tal d’acompanyar una vintena de persones usuàries a la Fira de Nadal de la Sagrada Família. Després d’agafar el metro (amb les respectives quatre baixades i pujades amb ascensor, on només cap una cadira de rodes) vam fer una volta per les paradetes nadalenques. Vam aturar-nos al bell mig de la plaça per tal de fer un petit mos i llavors va arribar l’alumnat de 1rA TAPSD que havia preparat unes nadales que vam cantar conjuntament. També els vam lliurar unes postals i diferents manualitats que els dos grups havien preparat durant la setmana.

Una experiència molt gratificant, on vam poder establir un contacte individual amb les persones grans que sense el nostre ajut, no podrien haver fet la sortida.