#participacióTarradell – Festes de la Mercè

Els alumnes de l’Aula d’Acollida ja han fet dues sortides des que vam iniciar les classes el 7 de setembre, amb l’objectiu que coneguin una mica més el seu barri i les festes i tradicions catalanes.
La primera la vam fer durant les Festes de La Mercè. Vam visitar la mostra de gegants que durant aquells dies estaven exposada al Palau de la Virreina i a la Casa de la Caritat. En la visita vam tenir la sort que un jove geganter ens va explicar la història i vivències geganteres.
En la segona sortida vam conèixer el Casal del Barri del Raval, el gimnàs i la pista esportiva municipal i la biblioteca pública. En tots els serveis ens han explicat molt amablement totes les activitats que hi poden fer, que no en són poques! El que més ha agradat als alumnes són les activitats esportives.
Aquesta setmana, a tutoria, farem una activitat d’educació emocional, perquè tant important és conèixer l’entorn com a nosaltres mateixos.