#participacióTarradell – Setmana de la ciència i la tecnologia

En el marc de la setmana de la ciència s’han realitzat a 2n Batxillerat i a 2n ESO dues xerrades relacionades amb la sostenibilitat i les propietats de l’aigua.

XERRADA SETMANA DE LA CIÈNCIA SOBRE SOSTENIBILITAT
Els alumnes de 2n batxillerat van rebre la visita del professor i investigador de la UAB Xavier Gabarrell Durany, director de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals-UAB (ICTA-UAB) amb motiu de la Setmana de la Ciència. Enguany es commemora l’Any Internacional de les Ciències Bàsiques per al Desenvolupament Sostenible i amb la seva xerrada “Municipis sostenibles i saludables que s’adapten al temps de pandèmia” ens va mostrar la possibilitat de produir aliments en horts urbans, garantint la seva sobirania alimentaria, afavorint l’agricultura de proximitat i la millora tant de la qualitat de l’aire com de la temperatura a les ciutats.
Una xerrada molt interessant, moltes gràcies.

XERRADA SETMANA DE LA CIÈNCIA “LA MÀGIA DE L’AIGUA”
Els alumnes de 2n ESO durant la Setmana de la Ciència van rebre la visita del professor i investigador de la UB Xavier Giménez Font, divulgador científic del projecte Toc-Toc de la UB. La seva xerrada “La màgia de l’aigua” els va mostrar des de quina forma no tenen les gotes de pluja, com és possible fer que una gota d’aigua no esquitxi, entre d’altres curiositats, per finalment descobrir de quin color és l’aigua.
Moltes gràcies per la seva xerrada.