#participacióTarradell – Celebració del dia Internacional de la Llengua Materna a l’aula d’acollida

Avui, dimarts 21 de febrer és el dia Internacional de la Llengua materna. La llengua materna és aquella que rebem del nostre entorn més proper, la primera que adquirim de manera natural i mitjançant la qual, anem estructurant i enregistrant els nostres pensaments i vivències a la nostra memòria.

És així que aquest dia esdevé molt especial pel nostre alumnat d’Aula d’Acollida, ja que es commemora la seva identitat i es reconeix la seva diversitat lingüística i cultural.

Avui hem realitzat l’última activitat amb la qual pretenem donar visibilitat a les diferents llengües maternes que hi ha en el nostre institut. Per tal d’aconseguir-ho, hem enregistrat en àudio paraules o frases, que l’alumnat considera que podien ser d’interès en la seva llengua materna, i les hem encriptat en QRs. D’aquesta manera, tot aquell que vulgui saber com sonen aquelles paraules en Urdú, Tagal, Indi… podrà accedir fàcilment i escoltar-lo. Podreu trobar el recull de QRs al passadís de la segona planta de l’institut.

Us convidem a que us apropeu i gaudiu del nostre treball!