#participacióTarradell – 25N: No a la violència masclista!

L’alumnat de 3r d’ESO del Tarradell ha dedicat unes sessions de la tutoria del primer trimestre del curs a treballar la prevenció, detecció i denúncia de la violència masclista.

En el cicle de xerrades sobre violència de gènere, organitzades per l’Associació de Periodistes Fora de Quadre, l’alumnat va visionar una sèrie de fragments de pel·lícules i documentals que donen testimoni de diferents maneres d’exercir violència masclista envers les dones. L’activitat va servir per comentar i identificar les projeccions amb diferents experiències i vivències personals. Després d’analitzar i reflexionar sobre el tema a les aules, l’alumnat ha desenvolupat un conjunt d’activitats encaminades a visibilitzar la violència de gènere que hi ha arreu. Com a resultat final del projecte, han elaborat una infografia sobre els quatre graons de l’escala de la violència de gènere i un mural, on hi ha representats tant el semàfor com el test que mesura el grau d’exposició a violència de gènere. Trobareu el material al vestíbul de la quarta planta de l’institut.