Jornades per a empreses FP DUAL

Els passat 27 i 28 d’octubre, van tenir lloc les Jornades per a empreses amb l’objectiu d’informar sobre la formació dual en el cicle d’Educació Infantil.

Les teníem programades de manera presencial, però no es van poder dur a terme ateses les circumstàncies provocades pel covid-19.

• La primera de les trobades va ser amb escoles que desconeixien què era la formació dual en alternança (feta el 27/10). Van assistir-hi 6 escoles bressol municipals.
  • La segona amb escoles que havien tingut alumnat dual però no del nostre centre (feta el dia 28/10). Van assistir-hi 6 escoles bressol municipals

En breus, farem visites presencials a totes les escoles bressol amb l’objectiu de conèixer l’escola, aclarir dubtes i homologar-la, així com de lliurar la documentació que vam avançar a la reunió.

Projecte finançat per: