#escolaenresidència al CCCB – Conversa del ministre d’Universitats amb l’alumnat de 1r de Batxillerat

A l#escolaenresidència al CCCB hem tingut una visita molt especial. L’il·lustríssim Senyor Joan Subirats, ministre d’universitats, ha parlat amb l’alumnat de 1r de batxillerat. Una conversa molt interessant on ens ha explicat la seva història vital i la seva trajectòria professional.

Ha estat una conversa sincera on hi ha hagut moltes preguntes sobre la seva tasca com a professor d’universitat, com a ministre d’universitats i com a membre del govern espanyol. Estem molt contents i agraïts de totes les preguntes que ha respost, ells han donat la seva opinió i han pogut expressar les seves inquietuds del món universitari.