Bàsquet i discapacitat: “un convidat increïble”

Avui la classe de primer de TAPSD hem tengut un convidat increïble. Des del mòdul de Característiques i necessitats de les persones en situació de dependència, estem tractant el tema de les persones amb discapacitat física i avui gràcies a la idea d’un dels alumnes  ha pogut venir el Jordi a contar-nos de primera mà la dura vivència que va patir fa uns anys. Ens ha contat de forma sincera com va ser aquest camí que al principi estava ple de foscor i tristesa però que, a poc a poc es va omplir de superació, força i coratge. De com va aconseguir arribar fins on és ara i cap a on segueix el seu camí, de les barreres i dificultats que es va trobar i també de les ajudes i suports que el varen fer tirar cap endavant com per exemple el bàsquet. Ha estat un plaer poder gaudir i escoltar la seva història, hem après, hem disfrutat i sobretot ens ha motivat.

Gràcies Jordi, fins aviat!