Sortida al Festival de Literartura Fantàstica 2n d’ESO

El 8 de novembre l’alumnat de 2n d’ESO va anar al FESTIVAL DE LITERATURA FANTÀSTICA celebrat a la Fabra & Coats. Van poder participar d’un col·loqui amb l’escriptor César Mallorquí, autor del llibre Lás lágrimas de Shiva, treballat a la matèria de castellà aquest trimestre. Van sortir molt emocionats per conèixer en persona a l’escriptor i poder fer-li preguntes. César, gràcies per les paraules, saviesa i la teva proximitat amb el nostre alumnat.
Aquesta sortida forma part del Pla Lector de centre i tindrà una continuïtat al llarg del curs amb la col·laboració de la Biblioteca El Clot-Josep Benet i Acció Cultural i Educativa de Biblioteques de Barcelona.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>