Informacions inici de curs 2019-20

Les proves extraordinàries (1r BTX) es realitzaran durant els dies 2, 3 i 4 de setembre (podeu veure aquí el calendari específic). El lliurament de notes per a l’alumnat de 1r BTX que tenia matèries pendents serà el dia 5 de setembre a les 13:30h. L’alumnat que encara no s’hagi matriculat ho haurà de fer entre els dies 6 i 10 de setembre a la secretaria del centre (horari: de 8:30 a 14h).

L’inici de les activitats serà el 12 de setembre, en horari esglaonat:

• 10h alumnat de 1r ESO (lloc trobada: amfiteatre)
  • 10:30h alumnat de 2n ESO (lloc trobada: amfiteatre)
  • 10:45h alumnat de 3r ESO (lloc trobada: amfiteatre)
  • 11h alumnat de 4t ESO (lloc trobada: amfiteatre)
  • 11h alumnat de 1r BTX (lloc trobada: auditori)
  • 11:15h alumnat de 2n BTX (lloc trobada: amfiteatre)

L’alumnat de 1r ESO farà un pati de 12 a 12:20h, i sortirà a les 13:20h.

L’alumnat de 2n, 3r, 4t i BTX finalitzarà a les 12:30h.

Important: S’ha enviat un correu electrònic a les famílies de l’alumnat que comença 1r d’ESO on s’informa d’una reunió el dia 4 (cognom A fins K) o 5 (cognom L fins Z) de setembre, a les 17h, per parlar sobre temes relacionats amb el programa Educat i el pla de llengües. Si no l’heu rebut, podeu consultar el full informatiu, però us agrairíem que contactéssiu amb la secretaria del centre al setembre per comprovar l’adreça de correu que ens consta.

Bon estiu!