Informacions d’inici de curs 2016-2017

Les proves extraordinàries es realitzaran durant els dies 1, 2 i 5 de setembre (podeu veure aquí el calendari específic). El lliurament de notes per a l’alumnat que tenia matèries pendents serà el dia 6 de setembre a les 13:30h.

L’inici de les classes serà el 14 de setembre, en horari esglaonat:

• 9:40h alumnat de 1r ESO
  • 10:10h alumnat de 2n ESO
  • 10:45h alumnat de 3r ESO
  • 11h alumnat de 4t ESO, 1r BTX i 2n BTX

Hi haurà tutoria fins l’hora de l’esbarjo (12:20h). A partir de les 12:40h, inici de classe en horari normal.

Important: Les famílies de l’alumnat que comença 1r d’ESO ha estat citada per carta a una reunió el dia 6 (grups A, B i E) o 7 (grups C i D) de setembre, a les 17h, per parlar sobre temes relacionats amb el programa Educat i el pla de llengües/atenció a la diversitat. Si no us ha arribat la carta a casa, contacteu amb el centre a partir de l’1 de setembre i us informarem del dia de reunió que us correspon.