El passat dijous 18 de juny vam celebrar la Festa de comiat de la Promoció 2022-2026. La jornada fou molt completa amb actuacions de companyes i companys, parlaments i un pica-pica final. I que de pressa que passen els anys! Encara que la majoria ens continuarem veient al centre perquè hi cursareu batxillerat, també volem desitjar molta sort a totes i a tots aquells que enceteu altres camins. Recordeu que l’INS. Salvador Espriu sempre serà casa vostra!
M. Pilar Àlvarez Serra
Directora.








