Festa de comiat ESO 4!

El passat dijous 18 de juny vam celebrar la Festa de comiat de la Promoció 2022-2026. La jornada fou molt completa amb actuacions de companyes i companys, parlaments i un pica-pica final. I que de pressa que passen els anys! Encara que la majoria ens continuarem veient al centre perquè hi cursareu batxillerat, també volem desitjar molta sort a totes i a tots aquells que enceteu altres camins. Recordeu que l’INS. Salvador Espriu sempre serà casa vostra!

M. Pilar Àlvarez Serra

Directora.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>