Sant Jordi 2017: llibres, roses, concurs literari… i gincana!

Divendres 21 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’institut. Un dia per gaudir de totes les activitats que s’organitzen: concurs literari (amb gran participació de l’alumnat en català, castellà, anglès i francès), mostra de punts de llibre de l’alumnat de Visual i Plàstica, venda de roses, llibres i esmorzar de l’alumnat de 3r ESO (que comença a recaptar fons per la festa final de l’ESO del curs vinent), premis del concurs de fotografia filosòfica i de participació a les Proves Cangur i Fònix, exposició-concurs dels millors treballs de recerca de 2n btx, taula rodona d’ex-alumnes… i la tradicional gincana! Per cert, ja sabem qui són els guanyadors d’enguany: els grups 2n ESO A i 4t ESO C! Felicitats! També ens va visitar un grup de l’AFAB, que acompanyats d’alumnat del grup de voluntariat va gaudir de la festa amb nosaltres.