Projecte esportiu IAPE

L’Institut Carles Vallbona, des del curs 2009/10, és un Institut d’atenció a la pràctica esportiva que desenvolupa un projecte educatiu conjuntament amb els clubs esportius de la ciutat: Club Balonmano Granollers, Club Natació Granollers i Club Vòlei AECV Granollers. Aquest projecte afavoreix que els alumnes del centre i esportistes d’aquests clubs puguin compaginar la pràctica esportiva amb la formació acadèmica, permet crear les condicions per desenvolupar fins a l’excel·lència les capacitats envers l’esport, i no haver de fer cap renúncia respecte a les exigències de rendiment acadèmic. Bona part dels alumnes del Vallbona segueixen programes de tecnificació esportiva de natació, natació artística, waterpolo, gimnàstica artística, voleibol i handbol sense moure’s de l’entorn quotidià.

Informació: