Pràctiques en empreses

Els alumnes que cursen els cicles formatius realitzen un mòdul de formació a les empreses d’acord amb un pla de formació dissenyat específicament per a cada alumne conjuntament entre el seu tutor a l’ Institut i el seu tutor a l’empresa.

S’estableixen uns criteris per a resoldre l’exempció, total o parcial, de la FCT per a l’alumnat que acrediti experiència laboral i/o experiència formativa.

La durada de la formació pràctica en centres de treball serà la que estableixi el currículum de cada cicle formatiu.

Sistemes Microinformàtics i Xarxes 383 hores
Gestió Administrativa / Gestió administrativa perfil sanitari 416 hores
Activitats Comercials / Activitats comercials perfil logístic 416 hores
Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa 383 hores
Desenvolupament d’Aplicacions Web 383 hores
Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma 383 hores
Comerç Internacional 416 hores
Administració i Finances 416 hores
Gestió de Vendes i Espais Comercials 416 hores
Transport i Logística 416 hores

L’assistència és de fins a 4 hores diàries si es compaginen les pràctiques amb l’activitat en el centre o bé de fins a 7 hores diàries si es fan de forma intensiva.
L’avaluació del crèdit de formació en centres de treball es realitza a partir dels resultats d’aprenentatge i les activitats formatives, que per a cada cicle formatiu, s’estableixen en el decret pel qual s’estableix el currículum. L’avaluació de l’ FCT serà contínua, durant l’estada de l’alumne/a a l’empresa.

La formació en centres de treball es qualifica amb una única qualificació formulada en termes d’ APTE/A o NO APTE/A.

Plans d’activitats d’FCT:

INFORMACIÓ PER A LES EMPRESES

correu-e: cfct@iescarlesvallbona.cat
Web Departament d’ensenyament: http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/professionals/fct/