L’institut

L’Institut està situat a Granollers i està format per més de 1200 alumnes, 116 professors, 6 PAS i 4 professionals de suport a les malalties auditives. Des de l’any 2009, està reconegut com a institut d’atenció primària per a la pràctica esportiva en els estudis de Batxillerat i Institut de Batxillerat. Això vol dir que una gran part dels alumnes de Batxillerat segueixen actualment un pla de tecnificació esportiva amb adaptació curricular en assignatures optatives i educació física.

Oferim els estudis d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Cicles Formatius de Grau Superior de les famílies d’administració, informàtica i comerç.

El pla lingüístic del nostre centre té com a finalitat l’ús de les llengües estrangeres no només a la classe de llengua. Hi ha matèries com la ciència, història o la filosofia ,on la llengua vehicular també és l’anglès. Fomentem activitats per potenciar l’ús de la llengua, per exemple, l’English Week, viatges a l’estranger, penpals, intercanvis anuals i aspirem a recuperar aquest valuós recurs, l’auxiliar de conversa, que ja teníem abans de la pandèmia.