INSTÀNCIA DE RECLAMACIÓ PROVES D’ACCÉS A CFGM
Les persones aspirants tenen dret a presentar una reclamació sobre la qualificació provisional obtinguda. L’ha de presentar per escrit la persona aspirant, o si és menor, d’edat el progenitor o el/la tutor/a legal, a la secretaria del centre en el següent horari:
- Dijous de 16 a 17h
- Divendres de 10 a 11h
- Dilluns de 17 a 18h
La comissió avaluadora resol les reclamacions amb la publicació de les qualificacions definitives.
Podeu accedir a l'instància clicant en el títol en vermell.
L’alumnat de Formació Professional de l’Institut Carles Vallbona ja ha iniciat les seves estades Erasmus+ a diferents països europeus, on realitzarà pràctiques professionals en empreses del seu sector.
Aquest curs, un total de 18 alumnes del centre participen en aquestes mobilitats internacionals, distribuïts en tres destinacions: Heraklion, Budapest i Antibes.
L’equip va aconseguir una meritòria 3a posició a la Fase Final del Campionat d’Espanya d’Handbol, disputada a Palma del Río (Còrdova), amb la participació destacada de cinc alumnes del projecte esportiu de l’Institut Carles Vallbona.
El dimecres 27 de maig de 2026, l’Elma, tutora del 2n curs del CFGS de Gestió de vendes i espais comercials i la Mireia extutora del 2n curs del CFGS de Gestió de vendes i espais comercials en representació del Vallbona van estar presents a l’acte de Lliurament de Certificats FP DUAL MAPFRE de l’alumne Gerard Pérez que ha realitzat les pràctiques a l’empresa MAPFRE el curs 2025-2026, concretament a una oficina de Granollers, l’acte es va celebrar a l’Auditori de la Torre MAPFRE de Barcelona.
Els dies 18 i 19 de maig, el nostre institut va celebrar les Portes Obertes 2026 dedicades als cicles formatius de grau superior de les famílies professionals de Comerç i Màrqueting, Administració i finances i Informàtica i Comunicacions.
Durant les jornades, les persones assistents van poder conèixer de prop l’oferta formativa del centre, el funcionament dels diferents cicles, les sortides professionals i acadèmiques, així com la informació més rellevant sobre el procés de preinscripció per al curs vinent.
L’alumnat de Formació Professional de l’Institut Carles Vallbona que participarà pròximament en mobilitats Erasmus+ va rebre ahir el reconeixement de l’Ajuntament de Granollers en un acte institucional presidit per l’alcaldessa, Alba Barnusell.
Presentació Portes Obertes 2026 – Grau Mitjà El passat 4, 6 i 7 de maig, el nostre institut va celebrar les Portes Obertes 2026 dedicades als cicles formatius de grau mitjà . Durant les jornades, es va presentar l’oferta educativa del centre, el funcionament general de l’institut i la informació relativa al procés de preinscripció […]
L’alumnat del cicle de Tècnic/a en Cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI) ha dut a terme diversos tallers i xerrades d’educació per a la salut adreçats al professorat de l’escola d’infantil i primària El Turó de Can Gili, centre veí del nostre institut.
Aquesta activitat s’emmarca dins del crèdit d’Educació per a la salut, en què l’alumnat treballa la importància de la promoció d’hàbits saludables, la prevenció i la transmissió d’informació sanitària de manera clara, entenedora i adaptada al públic destinatari.
L’equip “YUTA Protocol” de l’Institut Carles Vallbona de Granollers s’ha proclamat guanyador de la Ciberhack 2026, revalidant l’èxit del centre per segon any consecutiu després del triomf de l’equip “Gato Cósmico” a la primera edició de 2025. En aquesta edició han participat gairebé 250 alumnes d’ASIX de l’especialitat de Ciberseguretat i dels Cursos d’especialització en Ciberseguretat de tota Catalunya i alguns de la resta d’Espanya. D’aquesta manera s’ha més que duplicat el nombre de participants de l’edició anterior.
Durant la jornada, l’alumnat ha dut a terme una activitat pràctica d’anàlisi del punt de venda en un entorn real, vinculada als mòduls de Dinamització del punt de venda i Gestió de compres. En concret, han treballat per parelles observant diferents parades de llibres i roses i analitzant aspectes com l’aparadorisme, la presentació del producte, les accions promocionals i les estratègies de venda utilitzades per atraure els clients. L’activitat també ha inclòs una valoració crítica de les parades analitzades, fomentant l’ús de vocabulari tècnic propi del sector comercial i la reflexió sobre l’efectivitat de les diferents estratègies observades.
El proper divendres 17 d’abril els nostres alumnes d’ASIX i del curs d’especialització en ciberseguretat participen a la segona edició de la Ciberhackató “CiberHack”. Una Ciberhackató és una trobada d’estudiants de ciberseguretat per compartir experiències, aprendre noves tècniques, eines i coneixements… és la festa dels estudiants de ciberseguretat!!!
El passat 25 de març, vam celebrar les Portes Obertes 2026 dedicades al Batxillerat al nostre institut. Durant l’acte, es va presentar l’oferta formativa, el funcionament de centre i la informació sobre la preinscripció per al curs vinent.
Per a tots aquells que no van poder assistir a l’esdeveniment, us deixem aquí la presentació completa que es va utilitzar durant la sessió. Així, podreu consultar tota la informació sobre els diferents itineraris i aspectes destacats de la nostra proposta educativa.
3 alumnes de 2n de SMX han participat dissabte dia 7 a la competició de programació que organitza HP a Sant Cugat. L’institut ja hi ha participat en moltes edicions d’aquesta competició.
Els 3 alumnes han gaudit molt l’experiència, on han estat 3 hores programant reptes envoltats de 294 alumnes més de diferents instituts i escoles de Catalunya i un equip de Madrid (guanyadors del HP codewars celebrat recentment a Lleó).
Per la tarda han pogut realitzar un tour guiat per les instal·lacions de HP, on han vist el seu showroom de productes, les seves impressores de gran tamany i han vist exemples dels productes que s’imprimeixen amb impressores de HP. També han après que Sant Cugat és la seu mundial de HP en la programació d’impressores.
El passat dilluns i dimecres, l’alumnat de l’Institut Carles Vallbona va realitzar una visita formativa a l’Aeroport Josep Tarradellas Barcelona-El Prat, una experiència que els ha permès conèixer de prop el funcionament d’una de les principals infraestructures de transport del país.
L’Institut fa un pas endavant en la seva aposta per una Formació Professional connectada amb el territori i orientada a l’ocupabilitat real: ha estat seleccionat com un dels quatre centres experimentals de Catalunya per desplegar un programa pilot de pràctiques duals intensives en col·laboració amb el grup Bon Preu.
La setmana passada vam celebrar l’English Week al Vallbona. Tot l’alumnat de l’ESO va participar en diverses activitats proposades pel professorat del departament de llengües estrangeres. Aquestes activitats estaven especialment pensades per cada nivell.
Tots els guanyadors i guanyadores gaudiran del seu premi al llarg d’aquesta setmana.

















