Borsa de treball

Quina finalitat té?

És un servei totalment gratuït adreçat a les empreses, l’alumnat i ex-alumnat de l’institut.

Té com a finalitat posar en contacte l’oferta i la demanda per a la inserció al món laboral.

A qui m’he d’adreçar?

La persona responsable de la coordinació de la Borsa de Treball és la Mercè Guillamet.

Contacte borsa: borsa@iescarlesvallbona.cat

També es pot concertar cita, durant el curs, els dilluns de 12:30h 01:00 13:30h.

Funcionament i enllaços

Empreses

Enllaç a registre d’empreses

Enllaç a publicació d’ofertes (empreses)