Preinscripció Curs Especialització Ciberseguretat Curs 24-25

Calendari preinscripció Curs d’Especialització Ciberseguretat

• El procés de preinscripció s’inicia durant el mes de juny i acaba amb la formalització de la matrícula, al juliol.
  • Durant tot aquest temps, hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir presents, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.

Així, has d’estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés:

• Abans del 14 de juny de 2024: publicarem a la web el calendari d’actuacions:
    • l’oferta de places,
    • el període de presentació de sol·licituds,
    • la data, hora i lloc del sorteig per obtenir el número de desempat,
    • les dates de publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional,
    • el termini per presentar reclamacions, que és de 5 dies hàbils,
    • la llista de sol·licituds amb la puntuació,
    • la llista d’alumnes admesos,
    • i el període de matrícula.
  • Del 28 de juny al 4 de juliol de 2024: presentació de sol·licituds.
  • Abans del 26 de juliol: finalització del procés.

Documentació identificativa

1. Si és major d’edat:
    • DNI, NIE, passaport o document d’identitat d’un país membre de la Unió Europea.
  2. Si és menor d’edat:
    • Certificació electrònica de la inscripció de naixement o llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
      Quan l’alumne estigui en situació d’acolliment, el document que cal aportar és la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
    • DNI del pare, la mare, el tutor o la tutora de l’alumne.
      Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE o el passaport; i si és estranger d’un país membre de la Unió Europea, li caldrà adjuntar el document d’identitat del país d’origen.

De manera excepcional, es poden acreditar les dades d’identificació o de filiació de l’alumnat estranger amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o la directora del centre educatiu corresponent valorarà i examinarà la documentació presentada.

Documentació acreditativa del cicle de formació professional realitzat.

Cal presentar el certificat de la qualificació mitjana del cicle de formació professional que permet l’accés.

Els alumnes amb titulacions estrangeres han d’acreditar que han iniciat el tràmit d’homologació o convalidació amb la presentació del volant d’inscripció condicional vigent. La matrícula queda condicionada a la resolució positiva de la sol·licitud d’homologació o convalidació.

S’ha de demanar CITA PRÈVIA