Cultura Digital

Què és la Cultura Digital?

Comunicació amb la Comunitat Educativa

A la següent taula es presenta una relació de documents per tal de facilitar la comunicació del centre amb la comunitat educativa.

COMUNICACIÓ A FAMÍLIES COMUNICACIÓ AMB ELS DOCENTS COMUNICACIÓ AMB L’ALUMNAT
Formulari de Compromís dels Portàtils Protocol avaria del portàtil Petició ordinador en préstec del centre
Protocol d’avaria de portàtil. Protocol avaria ordinador/projector de l’aula Petició incidència del portàtil
Carta Retorn del Portàtil Carta Retorn del Portàtil
Autorització alumnes menors de 14 anys: ús d’imatges, publicació
de dades de caràcter personal i de material que elaboren.
Autorització del professorat i personal del centre: ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material que elaboren.
Autorització alumnat major de 14 anys: ús d’imatges, publicació de dades de caràcter personal i de material que elaboren.

Acolliment Digital

En l’acollida del professorat nou, se’ls presenta les eines digitals que s’utilitzen al centre. També es comparteixen tutorials i documents que permeten el desenvolupament de l’activitat acadèmica. La documentació bàsica és:

• Càpsules formatives Moodle
    • Tutoria
    • Eines Google
    • Eina Ieduca

Plataformes Digitals i Xarxes Socials

Plataforma Digital de Centre

El centre utilitza un domini GSuite for Education propi. L’ alumnat, professorat i personal d’administració disposen d’un usuari @iescarlesvallbona.cat per a la comunicació.

En el cas de l’ESO i Batxillerat, és disposa de la plataforma Google Classroom.

A més a més disposa de l’Entorn Virtual Moodle per a cada matèria i curs, en el cas de cicles i per a la matèria de Tecnologia.

Xarxes Socials
    • Instragram

Descripció dels Serveis

• Ieduca
    • TPV Escola

Seguiment Acadèmic de l’Alumnat

Tot el seguiment dels alumnes, acadèmic i personal, es fa a través de fulls de càlcul que el centre ha creat i que té organitzat en unitats compartides.

Acords de Claustre i Consell Escolar