Primer

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de primer!

Som simètrics?

Els nens i nenes de primer avui hem observat com és una papallona. Ens hem fixat en el seu color, les seves ales i el seu cos. Ens hem adonat que si la dividissim per la meitat tindriem dues papallones completament iguals. Ens passa també això a nosaltres? Anem a descobrir-ho.

Som simètrics? Llegeix més »

A PRIMER SOM VALENTS!!!

Fa uns dies vam tornar a llegir el conte “El Club dels Valents” amb la Belinda. Les papallones de 1r., un cop recordada la història del Samuel i del Pol, vam fer un dibuix explicant per què ells i elles són valents i valentes. Mireu quins dibuixos tan bonics!! i Mireu els nostres valents i

A PRIMER SOM VALENTS!!! Llegeix més »

Ja som a primer!!!

                   Els nens i les nenes de primer donen la benvinguda al nou curs. Ja estan a primer; estan contents i durant l’estiu han crescut molt!!. A més… sabeu quin és el nom de la seva classe? Us donem una pista… SI!!! SON LA CLASSE DE… LES PAPALLONES.

Ja som a primer!!! Llegeix més »

Anem al Teatre!!

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r el passat dimarts vam anar al Teatre Modern.     Fins allà vam anar en metro i va anar d’allò més bé!   L’obra que anàvem a veure es deia “l’Ornet vol cantar” i ens va agradar molt! Era un ocell que tenia moltes ganes de

Anem al Teatre!! Llegeix més »

A PRIMER FEM UN PASTÍS!!!

Amb l’ajuda de tots els companys hem fet un pastís. A partir de la recepta hem après els ingredients i quantitats necessàries, així com els passos a seguir : pesem els ingredients, els barregem tal i com ens explica la recepta del pastís i el posem al forn. Estava boníssim!!! ens ha agradat molt!!!

A PRIMER FEM UN PASTÍS!!! Llegeix més »

Bon viatge cap a segon!!!!

S’acaba el curs i us volem deixar un petit record de moments i activitats viscudes durant tot el curs de primer!!! Són molts i molt bonics però segur que a segon us esperen també molts moments i activitats superdivertides. Ha estat un plaer ser les vostres mestres i compartir tots aquests moments amb vosaltres. Mònica

Bon viatge cap a segon!!!! Llegeix més »

LA CARAVANA DE LA SALUT

Dimarts 16 de maig l’alumnat de 1r, 2n, i 3r de primària va visitar la Caravana de la Salut, una iniciativa de Carrefour, Ferran Adrià (prestigiós cuiner) i la Disney, per fomentar hàbits d’alimentació saludable, i ensenyar als nens i nenes que menjar de manera saludable i cuinar pot ser divertit. En el taller vam

LA CARAVANA DE LA SALUT Llegeix més »

El Parc del Riu

El passat 9 de maig l’alumnat de primer va visitar el Parc del Riu. Va ser una activitat molt divertida on vam trobar petjades d’animals, vam caminar a la vora del riu observant les plantes i també arbres. I vam calcar amb paper i ceres l’escorça i les fulles del pollancre i el tamariu, arbres

El Parc del Riu Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut