FEM ROBÒTICA
Avui la classe de les papallones ha fet robòtica. Ens ha agradat molt l’activitat, perquè podem decidir on volem vagin els beebots.
Avui la classe de les papallones ha fet robòtica. Ens ha agradat molt l’activitat, perquè podem decidir on volem vagin els beebots.
Els nens i nenes de primer avui hem observat com és una papallona. Ens hem fixat en el seu color, les seves ales i el seu cos. Ens hem adonat que si la dividissim per la meitat tindriem dues papallones completament iguals. Ens passa també això a nosaltres? Anem a descobrir-ho.
Avui l’alumnat d’infantil i primer de primària han visitat el Palau de la Música
Trencadís de Cançons Llegeix més »
Fa uns dies vam tornar a llegir el conte “El Club dels Valents” amb la Belinda. Les papallones de 1r., un cop recordada la història del Samuel i del Pol, vam fer un dibuix explicant per què ells i elles són valents i valentes. Mireu quins dibuixos tan bonics!! i Mireu els nostres valents i
A PRIMER SOM VALENTS!!! Llegeix més »
Els nens i les nenes de primer donen la benvinguda al nou curs. Ja estan a primer; estan contents i durant l’estiu han crescut molt!!. A més… sabeu quin és el nom de la seva classe? Us donem una pista… SI!!! SON LA CLASSE DE… LES PAPALLONES.
Ja som a primer!!! Llegeix més »
Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r el passat dimarts vam anar al Teatre Modern. Fins allà vam anar en metro i va anar d’allò més bé! L’obra que anàvem a veure es deia “l’Ornet vol cantar” i ens va agradar molt! Era un ocell que tenia moltes ganes de
Anem al Teatre!! Llegeix més »
Amb l’ajuda de tots els companys hem fet un pastís. A partir de la recepta hem après els ingredients i quantitats necessàries, així com els passos a seguir : pesem els ingredients, els barregem tal i com ens explica la recepta del pastís i el posem al forn. Estava boníssim!!! ens ha agradat molt!!!
A PRIMER FEM UN PASTÍS!!! Llegeix més »
S’acaba el curs i us volem deixar un petit record de moments i activitats viscudes durant tot el curs de primer!!! Són molts i molt bonics però segur que a segon us esperen també molts moments i activitats superdivertides. Ha estat un plaer ser les vostres mestres i compartir tots aquests moments amb vosaltres. Mònica
Bon viatge cap a segon!!!! Llegeix més »
Dimarts 16 de maig l’alumnat de 1r, 2n, i 3r de primària va visitar la Caravana de la Salut, una iniciativa de Carrefour, Ferran Adrià (prestigiós cuiner) i la Disney, per fomentar hàbits d’alimentació saludable, i ensenyar als nens i nenes que menjar de manera saludable i cuinar pot ser divertit. En el taller vam
LA CARAVANA DE LA SALUT Llegeix més »
El passat 9 de maig l’alumnat de primer va visitar el Parc del Riu. Va ser una activitat molt divertida on vam trobar petjades d’animals, vam caminar a la vora del riu observant les plantes i també arbres. I vam calcar amb paper i ceres l’escorça i les fulles del pollancre i el tamariu, arbres