XI Festa de la dansa
Els grups de ball d’extraescolar participen en la XI Festa de la dansa als Jardins de la Pau de la nostra ciutat.
XI Festa de la dansa Llegeix més »
Els grups de ball d’extraescolar participen en la XI Festa de la dansa als Jardins de la Pau de la nostra ciutat.
XI Festa de la dansa Llegeix més »
FABRIQUEM UN ESCUT PER DEFENSAR-NOS DEL DRAC!! PINTEM UN PUNT DE LLIBRE!!
CELEBREM SANT JORDI!!! Llegeix més »
L’alumnat de 1r. ha rebut la visita de la policia local, i hem après molt sobre educació viària: com creuar el carrer, on jugar a pilota… tot això amb un joc molt divertit on hem participat tots!! i alguns han fet de policies locals… mireu, mireu!!
L’alumnat de primer de primària, les sirenes i els tritons, hem començat el trimestre treballant en grups interactius dos dies a la setmana. L’experiència està sent molt positiva i engrescadora!! Observeu a les fotos com treballem…
LES SIRENES I TRITONS TREBALLEM EN GRUPS INTERACTIUS!! Llegeix més »
Bon dia nens i nenes de la classe de 1r. Recordeu que avui quan aneu a veure la Cavalcada dels Reis Mags, heu de portar la vostra xapa i globus de Camarlencs, tal i com us van explicar els camarlencs reials el dia que ens van visitar a l’escola. NO US OBLIDEU!! Que els reis
Som Camarlencs Reials!!! Llegeix més »
Els nens i nens de P3, P4, P5 i 1r. hem anat a buscar el tió per l’escola. L’hem trobat amagat al pati i ens ha portat una carta on diu que li agraden les mandarines. Durant uns dies estarà amb nosaltres a l’escola!
ANEM A BUSCAR EL TIÓ Llegeix més »
A primer hem fet una coca de iogurt. Abans de tot hem treballat la recepta, mirant els ingredients i com l’havíem de fer; després hem fet la llista de la compra i… a classe la hem fet entre tots. Us deixem l’enllaç de la recepta perquè la pogueu fer a casa i un video amb
FEM COCA DE IOGURT!! Llegeix més »
Les sirenes i els tritons de 1r. han fet un arbre de la tardor molt especial i divertit a plàstica. Mireu!!! El tronc i les branques són la nostra mà, i les fulles ditades amb els colors de la tardor. Us agrada?
L’arbre de la tardor Llegeix més »
Comencem un nou curs i hem de decidir el nom de la nostra classe. Els nens i les nenes de primer després de molt pensar, i fer votacions hem decidit ser la classe de Sirenes i tritons!!.
SIRENES I TRITONS Llegeix més »
. Els nens i nenes de primer avui hem fet una activitat amb les fruites de la tardor. Hem descobert moltes coses, com per exemple que tenen formes geomètriques diferents, que tenen molts tipus de llavors i el que més ens ha agradat ha estat provar-les.
DESCOBRIM LES FRUITES DE LA TARDOR Llegeix més »