Primer

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de primer!

EDUCACIÓ VIÀRIA

L’alumnat de 1r. ha rebut la visita de la policia local, i hem après molt sobre educació viària: com creuar el carrer, on jugar a pilota… tot això amb un joc molt divertit on hem participat tots!! i alguns han fet de policies locals… mireu, mireu!!    

EDUCACIÓ VIÀRIA Llegeix més »

Som Camarlencs Reials!!!

Bon dia nens i nenes de la classe de 1r. Recordeu que avui quan aneu a veure la Cavalcada dels Reis Mags, heu de portar la vostra xapa i globus de Camarlencs, tal i com us van explicar els camarlencs reials el dia que ens van visitar a l’escola.  NO US OBLIDEU!! Que els reis

Som Camarlencs Reials!!! Llegeix més »

ANEM A BUSCAR EL TIÓ

Els nens i nens de P3, P4, P5 i 1r. hem anat a buscar el tió per l’escola. L’hem trobat amagat al pati i ens ha portat una carta on diu que li agraden les mandarines. Durant uns dies estarà amb nosaltres a l’escola!

ANEM A BUSCAR EL TIÓ Llegeix més »

FEM COCA DE IOGURT!!

A primer hem fet una coca de iogurt. Abans de tot hem treballat la recepta, mirant els ingredients i com l’havíem de fer; després hem fet la llista de la compra i… a classe la hem fet entre tots. Us deixem l’enllaç de la recepta perquè la pogueu fer a casa i un video amb

FEM COCA DE IOGURT!! Llegeix més »

SIRENES I TRITONS

Comencem un nou curs i hem de decidir el nom de la nostra classe. Els nens i les nenes de primer després de molt pensar, i fer votacions hem decidit ser la classe de Sirenes i tritons!!.    

SIRENES I TRITONS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut