LA CLASSE DELS UNICORNS
Els nens i les nenes de primer fa uns dies han triat el nom de la classe: som la classe dels UNICORNS!!!
LA CLASSE DELS UNICORNS Llegeix més »
Els nens i les nenes de primer fa uns dies han triat el nom de la classe: som la classe dels UNICORNS!!!
LA CLASSE DELS UNICORNS Llegeix més »
Avui hem fet la sortida de punts! Treballar molt durant tot l’any, esforçar-se i intentar millorar dia a dia té les seves recompenses! Els alumnes van escollir que volien anar al cinema! Els hi ha encantat la pel•lícula.
Sortida de punts: Cinema Aladdín Llegeix més »
Els nens i nenes d’Infantil i 1r hem anat al Zoo de Barcelona. Allà hem vist molts animals: elefants, goril·les, orangutants, girafes, hipopòtams, tortugues…i molts més! tot i la calor els infants s’ho han passat d’allò més bé!
El passat divendres 31 la classe de les Papallones de 1r. de primària, va representar la seva obra de teatre SOMNIS!!!. En ella ens explicaven el que els agradaria ser quan siguin grans: perruqueres, mestres, policies, bombers, cuineres, dentistes, magues… Però… per aconseguir els seus somnis, necessiten que els ajudem!!! Moltes gràcies pares, mares, germans,
Avui ha sigut el nostre primer assaig a l’escenari. Hem rigut molt amb les nostres professores i la Blanca que ens ensenya moltes coses de teatre. Avui hem practicat “dormir-nos”. Us agrada?
ASSAIG TEATRE DE PRIMER Llegeix més »
Fa uns dies ens va visitar l’Anna amb el Ricky. Ens van ensenyar com hem de cuidar dels animals i de les mascotes si és que tenim a casa i a més ens van explicar la història del Ricky Rock, un conte molt bonic i que ens ensenya a estimar a tothom. Gràcies Anna, gràcies
EN RICKY I LES PAPALLONES Llegeix més »
L’alumnat de primària ha participat en el concurs literari i de dibuix del centre pel dia de Sant Jordi. Tots els i les alumnes han fet un gran treball mostrant la seva part més creativa. Tant els dibuixos,com les poesies i contes inventats han estat genials! Els treballs han estat exposats a l’entrada de l’escola
CONCURS DE SANT JORDI Llegeix més »
Aquest matí hem anat els nens de primer a la ludoteca del barri,ens ho hem passat “super” perquè hem jugat a moltes coses: construccions, cuinetes, saltar a la corda…Segur que tornarem aviat!!! .
UN MATI JUGANT A LA LUDOTECA Llegeix més »
Moltes gràcies famílies per assitir a la presentació del nostre Projecte de les Papallones. Desitgem que us hagi agradat!!!!
El Projecte de Les Papallones Llegeix més »
Els nens i nenes d’infantil i primer hem fet un taller per treballar les emocions. A partir d’unes dinàmiques molt divertides la Maria ens ensenya a identificar-les i representar-les. És molt important crèixer coneixent les nostres emocions i les dels altres. Així podem posar paraules al que ens passa, i també aprenem a respectar i
Taller d’emocions Llegeix més »