Primer

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de primer!

Anem al Zoo!

Els nens i nenes d’Infantil i 1r hem anat al Zoo de Barcelona. Allà hem vist molts animals: elefants, goril·les, orangutants, girafes, hipopòtams, tortugues…i molts més! tot i la calor els infants s’ho han passat d’allò més bé!

Anem al Zoo! Llegeix més »

SOMNIS!!!

El passat divendres 31 la classe de les Papallones de 1r. de primària, va representar la seva obra de teatre SOMNIS!!!. En ella ens explicaven el que els agradaria ser quan siguin grans: perruqueres, mestres, policies, bombers, cuineres, dentistes, magues… Però… per aconseguir els seus somnis, necessiten que els ajudem!!! Moltes gràcies pares, mares, germans,

SOMNIS!!! Llegeix més »

EN RICKY I LES PAPALLONES

Fa uns dies ens va visitar l’Anna amb el Ricky. Ens van ensenyar com hem de cuidar dels animals i de les mascotes si és que tenim a casa i a més ens van explicar la història del Ricky Rock, un conte molt bonic i que ens ensenya a estimar a tothom. Gràcies Anna, gràcies

EN RICKY I LES PAPALLONES Llegeix més »

CONCURS DE SANT JORDI

L’alumnat de primària ha participat en el concurs literari i de dibuix del centre pel dia de Sant Jordi. Tots els i les alumnes han fet un gran treball mostrant la seva part més creativa. Tant els dibuixos,com les poesies i contes inventats han estat genials! Els treballs han estat exposats a l’entrada de l’escola

CONCURS DE SANT JORDI Llegeix més »

Taller d’emocions

Els nens i nenes d’infantil i primer hem fet un taller per treballar les emocions. A partir d’unes dinàmiques molt divertides la Maria ens ensenya a identificar-les i representar-les. És molt important crèixer coneixent les nostres emocions i les dels altres. Així podem posar paraules al que ens passa, i també aprenem a respectar i

Taller d’emocions Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut