Xerrada per famílies: Orientació Acadèmica i Professional a 3r ESO

Benvolgudes famílies de 3r d’ESO,

L’alumnat ja està a 3r d’ESO i dins d’aquest curs pren més protagonisme la presa de decisions vers els seus estudis a curt termini (itineraris 4t ESO), mitjà termini (estudis després de l’ESO) i llarg termini (estudis posteriors als estudis postobligatoris). Aquesta presa de decisions, que l’alumnat ja ho està treballant, requereix un acompanyament per part de la família, el qual, és molt important.

És per aquest motiu que des del centre es realitzen dues xerrades informatives, una a 3r i l’altre a 4t. Dins d’aquestes xerrades es tracten temes importants com són l’acompanyament de l’alumnat en la presa de decisions, el coneixement de l’oferta acadèmica posterior a l’ESO, conèixer el treball d’orientació que es porta dins del centre educatiu, resolució de dubtes, etc.

Per tal de poder comptar amb el màxim d’assistència possible, la sessió proposada serà duta a terme dimarts, dia 20 de febrer a les 19 h i via meet (no es farà enregistrament).

Via correu electrònic rebreu l’enllaç a la reunió, així com l’ordre del dia a treballar. Us esperem a tots! Serà interessant i divertit 😉

Si teniu algun dubte, escriviu a ismael.algaba@iecastell.cat

Moltes gràcies.