Sortida de l’alumnat de cicle superior a la Fundació Alícia!

El dijous 19 d’octubre, l’alumnat de cicle superior vam fer una sortida a la Fundació Alícia, al Món Sant Benet, a Sant Fruitós del Bages. Vam realitzar un taller anomenat “Setciències a la cuina”, en el qual vam necessitar convertir-nos en científics per a poder respondre unes preguntes culinàries. El primer repte era descobrir quin aliment sortia si afegíem vinagre de poma a mig litre de llet fresca. Voleu saber la resposta? Feu un cop d’ull a les fotos que trobareu penjades aquí! També vam poder tastar oli amb gust de xocolata i fer esferificacions (com fan els i les xefs professionals!) de gelatina de suc de préssec. Vam aprendre, vam cuinar, vam tastar les nostres receptes i ens ho vam passar d’allò més bé! Un cop finalitzat el taller, vam aprofitar per passar la resta de jornada allà, i vam poder jugar molt i gaudir de l’entorn preciós que hi havia!