Visita d’àvies pel 8 de març del 2022

Bon dia a tothom!

La setmana passada, l’alumnat de 2n d’ESO del nostre centre va rebre la visita d’algunes persones residents a “La Ginesta” (Castellcir). Aquestes persones, acompanyades de l’educadora social, Andrea Cuesta, van venir per parlar sobre com era ser dona quan eren joves i de com és ser-ho ara. Arran d’aquesta explicació, l’alumnat va iniciar una conversa amb elles a través d’unes preguntes que havien preparat amb antelació amb el suport de les seves tutores: Rosa Maria Roche i Sandra Sallas. La conversa va tractar aspectes clau com són el mercat laboral, les relacions de parella, les expectatives de futur, la família, etc.

Aquesta activitat ha estat emmarcada, com ja vam anunciar, a la setmana del 8 de març i és una manera de començar a recuperar i incentivar activitats i projectes d’intercanvi intergeneracional amb les residències de la zona.

Adjuntem aquí algunes fotografies.

Salut!