30a Fira de l’Estudiant 2022!

Bon dia a tothom!

Ja tenim aquí la 30a edició de la Fira de l’Estudiant! Aquesta fira, en format virtual per tercer any consecutiu, pretén ajudar a l’alumnat en el seu procés d’orientació acadèmica i professional, més concretament, amb el coneixement de l’oferta formativa al nostre entorn (comarques del Moianès, Bages, Berguedà i Solsonès). En cas de no ser per la situació de pandèmia, hi hauríem anat amb l’alumnat de 3r d’ESO, però al ser en format virtual… ho pot aprofitar tothom sense sortir de casa.

D’entre les diverses activitats, n’hi ha unes específiques per famílies, us recomanem que les consulteu i, de ser del vostre interès… hi participeu! No badeu, que estan programades en dies i hores concretes!

Aprofitem l’avinentesa per comunicar a les famílies de 3r d’ESO que el pròxim dimecres, dia 23 de març, a les 18h, es durà a terme una xerrada d’orientació acadèmica i professional per part del centre. Trobareu més informació al vostre correu electrònic. Del contrari, escriviu a ismael.algaba@iecastell.cat. Us hi esperem.

Us adjuntem un vídeo explicatiu de la dita pàgina.