Visita a la ràdio amb els alumnes de 2n d’ESO

Fotos de la visita a la ràdio

Una de les assignatures optatives de 2n d’ESO és “Ràdio” i per començar l’assignatura hem fet una visita a l’emissora municipal per saber-ne el funcionament i conèixer més coses de l’apassionant món radiofònic.

Ens hem trobat a l’entrada de Ràdio Castellterçol (107.0 FM), al Bosquet de Can Sedó, on ja ens esperaven l’Ester Mendoza (directora de l’emissora) i el Jordi Vila (tècnic de so) per explicar-nos un munt d’informació.

La directora ens ha explicat de manera molt planera com ha de ser la paraula, la música i el guió en un programa radiofònic; ha donat pautes sobre l’organització dels equips i el treball cooperatiu entre el realitzador, l’equip tècnic, els guionistes-redactors i els locutors i, ja per acabar, ha comentat als alumnes curiositats a tenir en compte quan es vol fer un programa de ràdio.

La visita ha estat molt interessant i útil i els alumnes n’han sortit molt entusiasmats. Ara, caldrà posar en pràctica a classe tots els coneixements nous que han après per tal que el programa que gravarem quedi d’allò més bé!