Vídeo de presentació de l’IE Castellterçol per a la II Jornada d’Instituts Escola de Catalunya

Us presentem el breu vídeo explicatiu que vam realitzar des de l’IE Castellterçol amb motiu de la II Jornada d’Instituts Escola celebrada el passat dissabte a l’Institut Nacional de Ciències de l’Activitat Física de Catalunya. En aquest, s’expliquen alguns dels objectius del centre que formen part del nostre projecte educatiu.

Volem agrair a l’Ester Mendoza que des de Ràdio Castellterçol ens va cedir la seva veu, així com a en Ferran Manalbens, docent d’Art del centre, pel muntatge d’aquest.