V Mercat d’intercanvi

El passat 30 de novembre, amb motiu de la setmana europea de prevenció de residus, vam celebrar el V Mercat d’Intercanvi de l’institut escola Castellterçol.

A primària aquest any el mercat era d’intercanvi de llibres i contes. Des de tots els cursos va haver-hi una gran participació i cada infant va marxar a casa amb un llibre o conte per llegir.

L’alumnat de secundària van intercanviar objectes per donar-los-hi una segona vida i també van celebrar un concurs de fotografia sobre els ODS (objectius de desenvolupament sostenible), tot fent un recorregut pel poble.

Us deixem un recull de fotografies aquí.

I recordeu… Les nostres petites accions, poden canviar el món!
Grup de treball d’escola verda