Lliurament del butlletí de notes a través de l’iEduca (important).

Benvolguda comunitat educativa,

Aquest curs, igual que el curs passat, lliurarem els informes de qualificació trimestrals de l’alumnat en format digital (butlletí de notes). Ho farem a través d’un missatge a l’iEduca. Per tant, és molt important que estigueu donats d’alta dins d’aquesta plataforma, almenys un dels dos progenitors/tutors legals de l’alumne/a.

El butlletí us el farem arribar el dilluns vinent, dia 18, a partir de les 17h. Si en acabar el dia alguna família no l’ha rebut (cap dels dos progenitors) que contacti amb la tutora de l’alumne/a

Agrairíem que feu arribar aquesta informació a les persones interessades, gràcies.

1. IE Castellterçol

Ieduca funciona bé, però, al ser de nova implantació, tenim algunes incidències típiques de manca de coneixement per part de les famílies i també ser una novetat per tothom. Si es tenen dubtes o problemes les famílies poden adreçar-se directament als tutors i tutores dels seus fills/es, així com al mateix correu de centre, i anirem donant solució i ajudant en totes les possibles problemàtiques que es puguin donar. Gràcies per l’atenció.