Últim dia de curs amb els alumnes d’infantil i primària (Fotos i Vídeos)

Avui els alumnes d’infantil i primària han celebrat l’últim dia de curs. Han fet diferents sortides per l’entorn i cap a les 11:30 ens hem trobat tots a la pista del pati per fer l’acomiadament dels alumnes de 6è. El primer acte ha estat el lliurament de diplomes als alumnes de 5è, que han participat en el projecte de cooperativa CuEmE. Posteriorment ha començat l’acte d’acomiadament. Ha estat molt emotiu ja que tots els alumnes han cantat una cançó dedicada als que ja marxen cap a l’ESO. Després els alumnes de 6è ens han dedicat algunes anècdotes divertides i altres desitjos. Finalment hem fet l’hora dels adéus per rotllanes a la pista. Us deixem algunes fotos i vídeos de l’acte:

FOTOS I VÍDEOS