Tria itineraris i optatives pel curs vinent

Bon dia famílies de 3r d’ESO!

Tal com vam parlar a la reunió d’aquest curs d’orientació acadèmica i professional, l’alumnat de 3r curs d’ESO ha de triar els itineraris i les optatives pel curs vinent. Aquest tema s’ha treballat dins l’aula i ara l’alumnat ja disposa dels recursos i estratègies per fer una tria congruent.

Us adjuntem un document informatiu amb la descripció de cada assignatura, alguns consells i el formulari per fer la tria, que haurà d’estar feta, com a màxim, divendres 11 de juny. Per qualsevol dubte contacteu amb ismael.algaba@iecastell.cat.

Bon cap de setmana!

Full tria itineraris i optatives curs 21-22