TALLERS DE DANSA AMB L’ESBART ROSA D’ABRIL

Durant tota aquesta setmana, les nenes i els nens des de P3 fins a 6è han realitzat tallers de danses tradicionals catalanes, amb l’esbart Rosa d’Abril de Castellterçol. Hem ballat la boulangera de Manresa, el ball de cascavells de Cardona… i hem realitzat molts jocs dansats i dramatitzat moltes cançons tradicionals catalanes. Alhora, hem après el nom i l’execució correcta de molts punts i moviments de dansa, la importància del vestuari en cada dansa i del fet d’escalfar el cos abans de ballar i de relaxar-lo un cop acabat, per tal d’evitar lesions… I, el més important, aquests tallers fomenten el treball en gran i en petit grup, permetent que tots els alumnes se sentin part d’un grup i aprenguin  els uns dels altres.

Des de l’àrea de Música, donem moltíssimes gràcies a l’esbart Rosa d’Abril per aquests tallers que realitzen a l’escola any rere any. És un privilegi aprendre amb vosaltres!

Gràcies Guim, Gemma, Aleix i Alba pel vostre bon fer, paciència, il·lusió i alegria!

Aquí podreu veure algunes fotografies i vídeos dels tallers de dansa realitzats:

1r

2n