Som primers en la classificació al concurs Consumòpolis 17 (activitats interactives)

Diversos alumnes del primer cicle de secundària que formen part del projecte ARA (alumnes d’alt rendiment acadèmic), han participat en el concurs organitzat per l’agència catalana del consum  que s’anomena Consumòpolis 17. Es tractava de realitzar diferents proves relacionades en el consum responsable i economia circular. Aquestes proves combinaven tant destreses matemàtiques, lingüístiques, científiques com d’orientació. La puntuació màxima que podien obtenir eren de 125.000 punts i el grup format per Jana Jurado, Isolda Sosa, Joaquim Viu, Max Millera i Sara Picanyol en van obtenir 117.000 punts, la màxima puntuació de Catalunya.

Per això des del centre estem molt contents i satisfets de la feina feta. Us deixem el link de la pàgina del concurs i el del cartell interactiu que van elaborar en la segona fase en el qual havien de desenvolupar el lema del concurs d’aquest any: Fes un m’agrada al consum circular i responsable!! Us convidem a veure’l.

Des del centre els hem volgut premiar amb un val per tres pizzes, esperem que les gaudiu i que continueu amb aquestes ganes de fer les coses amb il·lusió i energia.