Setmana Cultural 2023: El Moianès, molt per descobrir!

Benvolguda comunitat educativa,

La Setmana Cultural 2023 ha arribat al seu final deixant-nos un munt de bons moments, activitats, tallers i sortides que, sense cap mena de dubte, queden per al record. Entre totes les activitats que hem fet, destaquem algunes d’històriques per a l’Institut Escola Castellterçol, com la Cursa Solidària o el Certamen Literari al Bosquet de Can Sedó. Així mateix, i gràcies a la col·laboració de Ràdio Castellterçol, les Lectures al carrer van ser emeses en directe per les ones del 107.0 FM!

El tancament va ser d’excepció, amb un matí on els i les alumnes d’ESO van participar de “El Gran Joc del Moianès” visitant Collsuspina, l’Estany, Santa Maria d’Oló, Castellcir o Granera, entre d’altres, i amb una exhibició de les colles geganteres de Castellcir, Moià i Castellterçol que va ser, literalment, espectacular.

No ens podem oblidar que, la Setmana Cultural ha estat possible gràcies a la implicació de tota la comunitat educativa: l’equip docent, que ha preparat i elaborat les activitats i sortides (i fins i tot un scape room a la Casa Museu Prat de la Riba!). Així mateix, la col·laboració de l’AFA ha estat vital perquè aquesta setmana continuï bategant amb la força que ho ha fet. Per acabar, volem agrair a aquelles empreses, entitats, famílies, avis, àvies, etc. Que heu tingut un paper en algun moment o altre d’aquests dies. A tots i totes vosaltres, moltes gràcies!

Podreu veure el recull d’imatges de la Setmana Cultural 2023, tot accedint al següent enllaç.