Fotografia de Castellterçol -Abans i ara-

Amb els alumnes de 2n i 3r ESO durant les activitats de la Setmana Cultural d’enguany, han participat en un taller molt interessant: Fotografia de Castellterçol -Abans i ara-. Es tractava de trobar les localitzacions fotografiades en temps passats, la majoria imatges en blanc i negre de principis de segle o mitjans, i un cop trobades, aconseguir realitzar la mateixa fotografia (amb el mòbil i a color) en la mateixa localització, angle i enquadrament, per veure’n els canvis. Els mateixos alumnes es sorprenien quan en alguns llocs hi havia poca variació, en d’altres, però, costava de fer la mateixa fotografia, inclús de reconèixer el lloc exacte.

Els alumnes van anar caminant pel poble, amb grups, descobrint les diferents localitzacions, vam passar una bona estona, coneixent i descobrint Castellterçol des d’una perspectiva diferent. Aquí podeu veure una petita mostra: