Les alumnes de Biologia de 4t ESO guanyen la Geogimcana de la UAB

El divendres passat les alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO vam anar a la UAB per tal de participar en la Geogimcana que organitza el Departament de Geologia I… VAM GUANYAR EL 1r PREMI!

Aquesta activitat té el propòsit de potenciar l’interès per la Geologia entre l’alumnat.

El divendres passat les alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO vam anar a la UAB per tal de participar en la Geogimcana que organitza el Departament de Geologia.

Els nostres alumnes distribuïts en 2 grups havien de cercar amb l’ajuda d’un mapa un total de 6 punts on van realitzar proves de caire geològic, com ara la identificació de roques, minerals, fòssils, nivell freàtic,… A cadascun d’aquests punts trobaven monitors de la Universitat que explicaven la prova a realitzar, a més de fer una introducció teòrica dels conceptes a treballar.

Totes les proves que feien eren puntuades pels monitors per tal de poder tenir una puntuació final de Geogimcana i, sabeu què? Els nostres grups van quedar primers i quarts a la classificació general.

Enhorabona, noies (i noi)!!! Sou unes cracks!!!

Vos deixem aquí unes fotos de la jornada.

GEOGIMCANA GEO 4T ESO