”La sortida al Cosmocaixa” 2n ESO

El dia 6 de novembre del 2018 l’alumnat de 2n ESO de l’Institut Escola de Castellterçol vam fer una sortida al “Cosmocaixa” de Barcelona des de les vuit del matí fins a dos quarts de cinc de la tarda.

Un cop vam arribar el Museu, aquest encara era tancat, ja que obrien a les deu del matí, així que aprofitarem per esmorzar una mica.

Quan vam acabar tots d’esmorzar, vam començar per fer una activitat que es deia “Flors per un futur sostenible”, en la qual ens van mostrar com l’edifici del Cosmocaixa aprofitava recursos naturals com l’energia del sol. Aquesta activitat ens va servir per agafar idees per al nostre projecte de sostenibilitat. A continuació, vam fer una petita visita al museu. Per finalitzar el matí, ens vam dirigir a un altre espai per realitzar una altra activitat de caràcter pràctic anomenada “Aigua i química i molt més” en la qual ens van mostrar diversos tipus d’experiments relacionats amb l’aigua.

Un cop acabada la nostra visita al Museu, ja  era l’hora de dinar. Tothom es va emportar el dinar de casa. Seguidament, vam tenir temps lliure per tornar a visitar el Museu.

Després d’acabar la visita del Museu, vam agafar l’autocar i vam arribar a l’Institut cap a dos quarts de cinc de la tarda.

Per acabar només dir que la sortida al Museu “Cosmocaixa” va ser molt agradable i interessant.

Jordi Masllorens

En el següent enllaç podreu trobar fotos de la sortida: ”Fotos sortida al Cosmocaixa”