JORNADA DE TREBALLS COMUNITARIS. PROJECTE PATI.

Finalment,  ha arribat el dia!

Avui, 31 de maig, grans i petits ens hem arremangat per començar a fer realitat el “projecte pati“, un projecte que sorgeix de les inquietuds i demandes dels alumnes per transformar els espais de joc del centre, que s’ha treballat des de les reunions de delegats, equips docents, Ajuntament, monitors de menjador, AFA i Consell Escolar.

Tal i com diu la Fundació Bofill, “el pati és un espai d’oportunitats educatives” en què es promou la socialització, la participació, la creativitat… i que permet adquirir moltes habilitats socials a través de les interaccions amb els altres,  com resoldre conflictes i prendre decisions.  Per això i perquè l’estona de lleure és part de la jornada lectiva, des del nostre centre li volem donar la importància que mereix!

Avui ha estat el primer pas de la transformació que continuarà en els propers cursos.

Valors com el treball en equip, la cooperació, l’ajuda, la presa de decisions , l’autonomia, la iniciativa personal, compartir,  el respecte pel material i per la manera de fer dels altres, … han estat present al llarg de tota la jornada. Una Jornada que ha estat possible gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa i en la qual els alumnes han estat els protagonistes, ja que és el seu pati, el seu projecte.

Gràcies a totes les persones que heu posat el vostre granet de sorra perquè la Jornada d’avui hagi estat un èxit i perquè el Projecte pati tiri endavant!

CLIQUEU AQUÍ SOBRE I MIREU LES FOTOS DE LA JORNADA!