Ja tenim equips de govern a cicle superior!

El dimecres 11 d’octubre vam portar a terme les eleccions dels equips de govern de l’escola i de l’institut. Com ja sabeu, dins del projecte “Educant en Democràcia”, cada curs escull el seu equip de govern a través d’unes eleccions seguint el sistema democràtic. Aquest equip és qui dirigeix les assemblees setmanals, en les quals es fan propostes, debats, mediacions de conflictes, etc.

Va ser un dia molt emocionant, en el que vam gaudir i aprendre molt, i per això us fem un petit resum de com va transcórrer els processos de votacions de cada curs.

A 6è A no hi va haver un equip guanyador d’entrada, ja que un equip va obtenir 7 vots, i els altres dos equips 4 vots, així que dos equips van haver de fer coalició per a poder governar. Finalment, es va formar l’equip guanyador, anomenat “Junts pel Flow”, integrat per l’Oriol, la Ivet Sociats, l’Estel i l’Aleix.

A 6è B, els resultats van ser molt equitatius: a la primera ronda dos equips van quedar empatats amb 5 vots i els altres dos amb 1 vot. Com que ningú va optar per l’opció de formar coalició, es va fer una segona votació dels dos grups més votats, per desempatar. Després de la segona votació va sortir guanyador l’equip “God Universe”, format per en Guim, el Pau Rodriguez, l’Eloi Cuenca i el Jordi.

A 5è A, la participació també va ser molt bona i, fins i tot, una alumna va fer el seu vot per correu, ja que no va poder assistir el dia de la votació! En aquest grup tampoc hi va haver un sol guanyador, sinó que tant els Avions de Paper i els Terçols van obtingut representació, formant un equip de govern integrat per la Jana, l’Elsa, el Guim Roger i el Guim Rodríguez.

A 5è B, els vots van quedar força repartits, i tampoc hi va haver un sol guanyador, sinó que tant el Dream Team, les Bombes com els Diamafènix van obtenir representació, formant un equip de govern integrat per l’Anna, La Mireia, la Clàudia i l’Ana.

Aquí us deixem unes quantes fotos dels processos de votacions que vam viure!

Enhorabona als equips guanyadors i moltes felicitats a tots els equips participants, ja que van fer molt bona feina i van sorgir molt bones propostes!