Ja tenim equips de govern a Cicle Mitjà!

Dimecres passat, dia 11 d’octubre, vam celebrar les eleccions per escollir els equips de govern de tot l’Institut Escola.

Durant les últimes setmanes els nens i nenes de cicle mitjà hem entrat de ple al projecte d’educant en democràcia. Després d’explicar el projecte a la classe i de formar els equips candidats,  vam començar a preparar la campanya. Vam fer pluja d’idees, per poder tenir propostes a presentar, i en vam agafar les millors. Vam pensar un nom, un logo i un lema pel nostre grup. Un cop vam tenir això, ho vam plasmar a una cartolina i ens vam preparar les presentacions per exposar les nostres idees davant dels companys i companyes. Una vegada fetes les exposicions de tots els grups, hem reflexionat i finalment hem votat.

Aquest any, com a novetat els resultats estaven condicionats per la llei de hondt, que és el mètode que s’utilitza per repartir els regidors de forma proporcional al nombre de vots.

L’equip de govern de tercer està format per l’Arys i la Hayat del grup de “Les Galàxies”, l’Aram dels “Mini Lladres” i la Muriel dels “Gossos”.

L’equip de govern de quart està format per la Martina, el Marc i l’Aaron dels “Drip Plex” i en Tirs dels “Halcones”.

Cal dir que tots els equips candidats tenien molt bones propostes i han fet una bona campanya. Moltes felicitats a tots i totes!!

En aquest enllaç hi trobareu les fotografies.