Informació sobre la Barcelonada i la Manresada 2019

La propera setmana els alumnes del nostre centre participaran a la Barcelonada i a la Manresada. L’objectiu de l’activitat és conèixer les ciutats de Barcelona i Manresa i elaborar un mapa telecol·laboratiu de punts d’interès que els alumnes hauran de localitzar amb l’ajuda d’aplicacions i mapes i fotografiar amb els seus dispositius mòbils. El treball realitzat el compartiran a través de les xarxes socials.

Els alumnes, en grups de quatre, hauran de desplaçar-se sols per la ciutat, a peu, amb metro o bus, d’acord amb els cinc punts que hauran de localitzar i la ruta que ells mateixos hauran dissenyat. Des de les webs wmcproject.org/barcelona/wmcproject.org/manresa/ es podrà fer el seguiment de l’activitat en directe, així com a través dels nostres usuaris d’Instagram i Twiter de l’IE Castell.

Les professores estarem localitzables mitjançant l’app life 360 i facilitarem un número de telèfon mòbil per si sorgeix qualsevol tipus d’imprevist.

Dia Sortida  Arribada Observacions
BARCELONADA dimarts, 19 de febrer de 2019 8:00 h 17:00 h Dinarem a Barcelona (portar dinar)
MANRESADA dimecres, 20 de febrer de 2019 8:00 h 14:00 h