INDICACIONS ESPECÍFIQUES PER UNA BONA ACOLLIDA ALS ALUMNES D’INFANTIL I PRIMÀRIA

Benvolgudes famílies,

ja estem a punt de començar!

L’equip de professionals del centre us donem la benvinguda a un curs que de ben segur estarà ple d’emocions. Amb les ganes i la il·lusió que tenim tots de començar sabem que l’entrada de dilluns serà molt intensa, per aquest motiu i amb la finalitat de facilitar aquest retrobament tan esperat, us adjuntem les indicacions bàsiques a tenir presents:

•  Podreu entrar al recinte escolar per 3 accessos:
        • Pel Bosquet de Can Sedó (NOU accés)
        • Pel pati de sorra
        • Per la porta principal (Pista)
  • És molt importat evitar aglomeracions i mantenir distància de seguretat.
  • És obligatori portar posada la mascareta (majors de 6 anys)
  • Els i les mestres us esperarem als patis per indicar-vos cap on us heu de dirigir
  • ESMORZAR: els alumnes de primària esmorzaran al pati, però hauran de deixar la carmanyola a la motxilla. (Aquest  esmorzar  cal que sigui pràctic i no gaire abundant)
  • Us demanem la màxima puntualitat (SI US PLAU NO VINGUEU NI ABANS NI DESPRÉS DE L’HORA QUE US TOCA!!)
        • alumnes de P3 a 4t: us esperem a les 9:00
        • alumnes de 5è i 6è: us esperem a les 8:50