“Espai per a tu” – Nou Servei al Moianès per a joves

Bon dia, famílies d’ESO!

Aquesta setmana han començat a presentar a l’alumnat de secundària un nou servei anomenat “Espai per a tu”. Aquest servei consisteix en un acompanyament emocional per a la població (en el nostre cas, alumnat de secundària) en què realitzaran atencions individuals i també accions grupals. La previsió és que aquest servei pugui oferir-se, de moment, fins al proper mes de desembre.

Per tal de sol·licitar hora amb aquest servei, es podrà fer trucant o bé enviant un WhatsApp directament al telèfon 673 162 921. La idea és que es tracti d’un servei més que pugui treballar de forma coordinada amb la xarxa de serveis ja existent.

El servei s’oferirà de forma descentralitzada, així que es desplaçaran als municipis a fer les atencions que es requereixin.

Des del centre recomanem poder fer ús d’aquest servei, que ja ha estat presentat a tota l’ESO a excepció del 2n curs, que ho coneixeran dilluns vinent. Si creieu que la vostra persona tutelada ho pot aprofitar, no dubteu en fer-ne ús!

Salutacions!

flyer_espaiperatu